Συχνές Ερωτήσεις
- Πως μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν που μου άρεσε;
- Για να αγοράσει κανείς από το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να είναι μέλος του. Εφόσον είστε μέλος είναι πολύ απλό να αγοράσετε κάτι που σας άρεσε και μπορείτε να το επιτύχετε με τα εξής ακόλουθα βήματα:
i) Κάνετε κλίκ πάνω στο προϊόν και θα οδηγηθείτε στην αναλυτική του περιγραφή.
ii) Πιέστε το κουμπάκι «Στο Καλάθι» που βρίσκεται στα δεξιά και το προϊόν τοποθετείται αυτόματα στο καλάθι αγορών σας.
iii)Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε επιπλέον προϊόντα ή να περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πιέστε «συνέχεια αγορών»
iv) Εάν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την αγορά πιέστε «Προβολή Καλαθιού».
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και ολοκληρώστε την αγορά του προϊόντος. - Πως γίνεται η ολοκλήρωση μιας αγοράς;
- Για να ολοκληρωθεί μια αγορά αρκεί να έχετε προσωπικό λογαριασμό στο www.arvila.gr.
- Πως μπορώ να δημιουργήσω προσωπικό λογαριασμό στο ηλεκτρονικό κατάστημα;
- Η δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι απλή και εντελώς δωρεάν αρκεί να ακολουθήσετε να εξής βήματα:
i) Πιέστε το κουμπί που αναγράφει «Λογαρισμός» στο πάνω μέρος της σελίδας.
ii) Έπειτα πιέστε το κουμπί «Δημιουργία Λογαριασμού» και συμπληρώστε τα πεδία.
iii) Κατά την αγορά δύναται να σας ζητηθεί να εισάγετε και κάποια περετέρω στοιχεία επικοινωνίας.
Ο αριθμός των στοιχείων που ζητούνται είναι για την αύξηση της ασφάλειας από πλευρά του ίδιου του καταστήματος και την αποφυγή επανειλημμένων εγγραφών που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. - Γίνονται αποστολές σε όλη την Ελλάδα;
- Η απάντηση είναι ότι ναι, γίνονται σε όλη την Ελλάδα, σε οποιοδήποτε σημείο της και αν βρίσκεστε, πόλη, χωριό ή νησί. Σε αυτό μας βοηθά και η άριστη συνεργασία των μεταφορικών εταιριών που επιλέξαμε να συνεργαστούμε, την Speedex και την Πόρτα Πόρτα της ΕΛΤΑ .
- Πόσο κοστίζουν τα έξοδα μεταφοράς;
- Στην ιστοσελίδα μας τα έξοδα μεταφοράς για οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας είναι εντελώς δωρεάν για παραγγελίες πάνω από 89 ευρώ.
Στην δωρεάν αποστολή δεν συμπεριλαμβάνονται τα φυσσίγια. - Ποια έξοδα επιβαρύνουν την παραγγελία μου;
- Τα μεταφορικά και η αντικατοβολή εφόσον η παραγγελία σας είναι κάτω από 89 ευρώ και έχετε επιλέξει αντικαταβολή.
Όλα τα έξοδα υπολογίζονται αυτόματα κατα την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. - Δεν υπάρχει κανένα άλλο έξοδο να επιβαρύνει τη παραγγελία σας εφόσον η παραγγελία είναι πάνω από 89 ευρώ αφού και τα μεταφορικά έξοδα και η αντικαταβολή σαν τρόπος πληρωμής είναι εντελώς δωρεάν.
- Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;
- Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να πληρώσετε είναι οι ακόλουθοι:
Αντικαταβολή
Αποστολή του προϊόντος και πληρωμή του κατά την παραλαβή του από τον πελάτη. Το κόστος της αντικαταβολής σε κάθε περίπτωση είναι εντελώς δωρεάν.
Πληρωμή μέσω Τραπεζικού Λογαριασμού
Εφόσον ο πελάτης επιλέξει πληρωμή μέσω τραπέζης οφείλει να προβεί στην κατάθεση του χρηματικού ποσού και να ενημερώσει το arvila.gr για την κατάθεση του ποσού, είτε μέσω e-mail στη διεύθυνση in**@ar****.gr, είτε στα τηλέφωνα 210 3004474 είτε μέσα από τη φόρμας επικοινωνίας μας. Η διαδικασία αποστολής του προϊόντος ξεκινά ύστερα από την κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμού του www.arvila.gr ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ και την ενημέρωση των αρμόδιων για την ολοκλήρωση της κατάθεσης. Σε περίπτωση που θέλετε να σιγουρευτείτε αρχικά για την διαθεσιμότητα και έπειτα να πραγματοποιήσετε την κατάθεση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο παραπάνω τηλέφωνο.
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας ή Χρεωστικής Κάρτας
i) Με χρήση χρεωστικής κάρτας άμεσα. Αν δεν έχετε χρεωστική και σας ενδιαφέρει η χρήση της τότε μπορείτε να ρωτήσετε σε μια από τις τράπεζες, η απόκτηση της είναι απλή
ii)Με πιστωτική κάρτα άμεσα. Αν έχετε πιστωτική κάρτα VISA, MasterCard μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια. Η εταιρία μας συνεργάζεται με την Τράπεζα Πειραιώς για τις ηλεκτρονικές της συναλλαγές. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι κατά την συναλλαγή αυτή όλα τα ευαίσθητα στοιχεία τα πληκτρολογείτε μέσα στον ιστότοπο της τράπεζας Πειραιώς και όχι στον δικό μας. - Μπορώ να παραγγείλω και να στείλετε τα πράγματα σε άλλη διεύθυνση;
- Στην τελευταία σελίδα πριν την ολογλήρωση της παραγγελίας σας όπου φαίνοντα όλα τα στοιχεία αποστολής κτλ., υπάρχει ένα κουμπί που αναγράφει “Διεύθυνση Αποστολής – Νέα Διεύθυνση”. Πατόντας αυτό το κουμπί μπορείτε να καταχωρήσετε τα στοιχεία στα οποία θα θέλατε να αποσταλεί η παραγγελία σας.
- Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
- Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας με τις εξής μεθόδους:i) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στα τηλ. 210 3004474 για την ακύρωση της παραγγελιάς σας. Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω τραπέζης σας επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό της συναλλαγής.ii) Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία και σας αποσταλεί το προϊόν τότε μπορείτε να καλέστε στα τηλέφωνα 210 3004474 και εμείς σε συνεννόηση μαζί σας θα ακυρώσουμε την παραγγελιά σας.iii) Για να ισχύουν τα ανωτέρω ο πελάτης χρεώνεται όλα τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος. Αν το παραδώσει στην αρχική του κατάσταση με την πρωτότυπη απόδειξη που το παρέλαβε, τότε το υπόλοιπο μειούμενo τα προαναφερθέντα έξοδα επιστρέφεται κανονικά στο πελάτη.Ο καταναλωτής έχει προθεσμία 14 ημερών για να υπαναχωρήσει και να επιστρέψει τα προιόντα.
- Και αν πάρω κάτι που δεν μου κάνει σε μέγεθος αλλαγές γίνονται δεκτές;
- Το πρώτο που χρειάζεστε κατά κύριο λόγω είναι να μην ανησυχείτε. Μπορείτε πολύ απλά να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:i) Nα μας ενημερώσετε τηλεφωνικάii) Να το στείλετε ταχυδρομικά με έξοδα δικά σας σε περίπτωση που η αλλαγή οφείλεται σε παραγγελία λανθασμένου μεγέθους από πλευρά σας.iii) Να καλέσετε την εταιρία μεταφορών που σας έφερε το προϊόν και να μας το αποστείλετε πίσω με χρέωση του παραλήπτη. Αυτό αποσκοπεί στο να μην πληρώσετε πολλά έξοδα επιστροφής.Εμείς θα φροντίσουμε για την αλλαγή του προϊόντος και την αποστολή του νέου που επιθυμείτε. Η χρέωση σε αυτές τις περιπτώσεις βασίζεται στα έξοδα επιστροφής που χρεώνονται στο παραλήπτη , στα έξοδα επαναποστολής του προϊόντος και στα έξοδα αντικαταβολής για την είσπραξη των μεταφορικών (τα οποία μπορείτε να γλιτώσετε εάν καταθέσετε τα μεταφορικά έξοδα σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς που διαθέτουμε).H με έναν άλλο τρόπο κατόπιν συνενόησης.
- Μου αρέσει ένα προϊόν αλλά δεν ξέρω τι μέγεθος τι μπορώ να κάνω;
- Αν μπείτε στη σελίδα ενός προϊόντος (παπουτσιού) θα δείτε κατώ από την τιμή την ένδειξη “Βρείτε το ακριβές νούμερο παπουτσιού που φοράτε”. Πατώντας εκεί θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.
- Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το ηλεκτρονικό κατάστημα;
- Είμαστε πρόθυμοι να σας λύσουμε κάθε πιθανή απορία γι’ αυτό μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στo τηλέφωνo 210 3004474, ώρες εμπορικών καταστημάτων , είτε μέσω e-mail στη διεύθυνση in**@ar****.gr, είτε μέσα από τη φόρμα επικοινωνίας μας.
- Πoιός είναι ο χρόνος παράδοσης;
- • Στην περίπτωση που το προϊόν είναι διαθέσιμο, το προϊόν θα σας αποσταλεί σε 2-3 εργάσιμες μέρες. Το www.arvila.gr επιφυλάσσεται όμως ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Στην περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντας θα σας ενημερώσουμε άμεσα (εντός 24 ωρών).Επειδή τα προϊόντα μας είναι αποκλειστική μας εισαγωγής προνοούμε να έχουμε πάντα διαθέσιμα προϊόντα.